vakantieplannen maken

Droomplannen

vakantieplannen maken

Dromen kun je waarmaken. Gewoon in je agenda zetten. Diep ademhalen en de sprong wagen. Gaan. Beginnen.

Spannend vind ik het, maar ik geniet ook van de voorpret. Thailand, Laos en Vietnam staan op mijn planning dit voorjaar. Vooral om meer te leren over Thaise yoga massage. Over een cultuur waarin rust en ontspanning belangrijk zijn. Nieuwe mensen leren kennen met een inspirerende kijk op het leven. En heel veel momenten met een ‘dit wil ik nooit meer vergeten’gevoel. Dus die ik ga bewaren. En delen. Op dit webstekje. Elk dag dat ik er mee bezig ben, krijg ik er meer zin in!

Geef een reactie

